Digitalizarea întreprinderii TRIALTERN S.R.L.

S.C. TRIALTERN S.R.L., cod de identificare fiscală 28863524, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/1358/2011, cu sediul în str. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 8A, localitatea Hârlău, județul Iași, România, anunță semnarea, în data de 10.09.2024 a Contractului de finanțare nr. 307, pentru implementarea proiectului cu titlul „Digitalizarea întreprinderii TRIALTERN S.R.L.”, cod SMIS 301506.S

Proiectul va fi implementat în cele 3 locații din orașul Hârlău, județul Iasi, în care societatea își desfășoară activitatea: un punct de lucru situat la str. Bogdan Vodă, parter, bl. I2, punct de lucru situat la str. Bogdan Vodă, parter, bl. I3 și la sediul social de la adresa str. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 8A, prin intermediul unei finanțări nerambursabile acordate prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027, Prioritatea 2 Nord Est - O regiune mai digitalizată, Obiectiv specific “Valorificarea avantajelor digitalizării , în beneficiul cetățenilor, al companiilor, al organizațiilor de cercetare și al autorităților publice” , Apelul de proiecte “ Digitalizare IMM - Apel 1”. 

S.C. TRIALTERN S.R.L. a încheiat Contractul de finanțare nr. 307/10.09.2024 cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027.

Valoarea totală a proiectului este de 259.705,69 lei, din care 198.440,02 reprezintă finanțarea nerambursabilă din partea fondurilor FEDR/FSE+/FC/FTJ și 35.018,83 lei din Bugetul Național.

Obiectivul general al proiectului este reprezentat de optimizarea proceselor operaționale și îmbunătățirea eficienței la nivelul campaniei, prin implementarea unei soluții digitale pentru a crește competitivitatea pe piață și a oferi o experiență superioară atat angajaților firmei, cât și clienților. 

Objective specifice: OS1 Dezvoltarea gestiunii de tip ERP prin integrarea unui modul de planificare a resurselor care să ofere caracteristici precum previziuni de cerere, gestionarea stocurilor în timp real, planificarea capacității, facilitând astfel luarea deciziilor bazate pe date în timp real și creșterea eficienței operaționale pentru clienți, OS2 Dezvoltarea unei platforme web de comerț electronic ușor de utilizat și scalabilă în termen de funcționalitate și performanță, platformă ce va oferi o experiență de cumpărare fluidă și intuitivă clienților noștri, OS3 Extinderea accesului angajaților la resursele digitale hardware și software necesare pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea în cadrul firmei, prin implementarea unei infrastructuri IT moderne și sigure, care să ofere acces la instrumente și aplicații relevante pentru fiecare departament în parte.

Perioada de implementare a proiectului este de la data semnării contractului de finanțare, respectiv 10.09.2024 și până la 30.06.2025.

 

S.C. TRIALTERN S.R.L.

Date de contact: BEJENARIU VASILE, administrator S.C. TRIALTERN S.R.L. 

Tel: 0752 185 941, e-mail: trialtern@gmail.com

[P]