Documentele aferente procedurilor scrise de aprobare a deciziilor Comitetului de Monitorizare a Programului Tranziție Justă
Autoritatea de Management pentru Programul Tranziție Justă a anunțat că în perioada octombrie – noiembrie 2023 au fost inițiate și finalizate trei proceduri scrise de aprobare a documentelor de către membrii Comitetul de Monitorizare a Programului Tranziție Justă (CM PTJ) 2021-2027, după cum urmează:
- Procedura scrisă de aprobare a Metodologiei și criteriilor de evaluare și selecție a proiectelor pentru acțiunea „Investiții pentru dezvoltarea IMM care sprijină creșterea durabilă și crearea de locuri de muncă” din cadrul Programului Tranziție Justă 2021 – 2027, în urma căreia a fost emisă Decizia nr. 8/16.10.2023 a CM PTJ;
- Procedura scrisă de aprobare a Metodologiei și criteriilor de evaluare aferente operațiunilor finanțate în cadrul Priorității 7 Asistență Tehnică din cadrul Programului Tranziție Justă 2021 – 2027 (aplicabilă OI PTJ, Grupurilor teritoriale și ADTI Valea Jiului), în urma căreia a fost emisă Decizia nr. 9/19.10.2023 a CM PTJ;
- Procedura scrisă de aprobare a Anexei 2 la Metodologia și criteriile de evaluare și selecție a proiectelor pentru acțiunea „Investiții pentru dezvoltarea IMM care sprijină creșterea durabilă și crearea de locuri de muncă” din cadrul Programului Tranziție Justă 2021 – 2027 – Lista codurilor CAEN neeligibile, în urma căreia a fost emisă Decizia nr. 10/13.11.2023 a CM PTJ. Având în vedere cerințele prevăzute la art. 38 alin. (5) din Regulamentul (UE) nr. 1060/2021, respectiv art. 7 alin. (15) din Regulamentul de organizare și funcționare a CM PTJ 2021-2027, Autoritatea de Management pentru PTJ publică documentele aferente celor trei proceduri scrise de aprobare a documentelor menționate anterior, respectiv Deciziile CM PTJ aferente și versiunile aprobate ale documentelor care au făcut obiectul procedurilor scrise.
Descarcă documentele
Sursa: MIPE